Известие

Collapse
No announcement yet.

Налягане на маслото на 164-ка

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Марката понеделник мога да видя. цената беше около 60-80лв
    2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
    GSM: 0888 520 600

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Boby
      Да не е като тези боклуци в Т&Н дето ги продават?65лв струва и в най-добрия случай изкарва 8 месеца.
      Оригиналния е друг боклук-Велия и кара малко повече За около 50лв може да си купиш Бош
      Аlfa 164 Super 2.5TD

      Comment


      • #18
        Я малко да посъбудя тая тема. Наблюдавам интересно явление напоследък. Смених скоро маслото с началото на новия зимен сезон. Отново Селения - 5W40 за зимата - по редичко. Та сега ето го проблема :

        При температура навън от 3 до 14 градуса (по-високи от месец и половина не е имало) датчика показва ту 5,5, ту 6 атмосвери. Когато загрее - веднъж 2.5 някъде, веднъж 3, веднъж 1,5.

        При външна температура 0 до -10 градуса - колебае се между 4 и 5, като при подаване на газ пада налягането. При загрял мотор - ха 1,5 ха 2, ха 1, ха 1.5. Лампи и тямподобни при палене на мотора гаснат и до сега премигване и присветкване не е имало. Маслото е с ниво по средата на масломерната пръчка между минимума и максимума.

        1 въпрос: Как да си направя диагностика дали датчика отчита вярно, и вообще дали работи или има моменти на неработа? Нормално ли е такова поведение на колата, при положение, че когато я купувах ме овещаваха, че била на реални километри - 97 хиляди, а сега е на 106 хиляди. Вътрешно е почти нова.
        2 въпрос: На бензиновия туинспарк 2.0 става ли датчика от Лада, който твърдите, че е верен?
        3 въпрос Дайте номера на ладовия датчик, и трябва ли да се преправя нещо по него.
        ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
        ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
        Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
        Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

        Comment


        • #19
          164 td

          за какви налаганиа от 8 атмосфери става вапрос не мога да разбера и как ги мерите?клапана на помпата избива на малко повече от 4.аз лично навартах 200 000 само с дено и сащо масло.EUROL 10W40.това е полусинтетика и е холандско.тук струва 24 евро 5 литра.има го вече и в булгариа.
          164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

          Comment


          • #20
            Клапана за налягането отваря на 6 атмосфери
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #21
              Ладовия датчик си е един.Пренарязва му се резбата и се слага друг дихтунг Аз не съм чул на лада да се е развалил този датчик
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от virusalfa
                Ладовия датчик си е един.Пренарязва му се резбата и се слага друг дихтунг Аз не съм чул на лада да се е развалил този датчик
                А клапана на помпата зависи как е настроен,регулира се,като "охлабва" с течение на времето и пробега
                Аlfa 164 Super 2.5TD

                Comment


                • #23
                  супер темичка, тамън като за начинаещ
                  на мойта алфета стрелката стои забита на 8-ицата - винаги, няма топла, няма студена, стои и немърда ... евентуално някаква причина ?
                  само да кажа че двигателя е на 5 хил. км след основен ремонт, държи обороти перфектно, няма хлъцвания, мърдания, върви (според мен) доста добре...
                  караше 164 2.5ТД - много ниската печка
                  сега друг и се радва

                  Comment


                  • #24
                    само някакво упътване каде да я намеря тази букса - до щеката за маслото ли, или там беше нещо друго
                    или ако има някакви материали, снимки на ДВГ-то и там да го погледна....
                    доста почетох тия дни във форум и в момента ми е пълна каша.....
                    караше 164 2.5ТД - много ниската печка
                    сега друг и се радва

                    Comment


                    • #25
                      потърсих нещо подобно но неможах да открия точно същият проблем в темите, та за да непускам нова тема, тук ще попитам малко за оборотите на 2.5 ТД двигателчето ми:

                      тази сутрин при паленето никакви грижи - запали си нормално, оставих я малко да поработи, имах друго да свърша за няколко минутки, качих се и тръгнах, по едно време на едно кръгово се нареждам на опашката и гледам оборотите стотят на 1500, а съм на място, на празен ход...викам то е нормално, след малко ще паднат до 900, да ама не. Стигнах до работа, спирам и изчаквам....и чакам...а те на 1500 заковани, двигателя си бучи...загасих я, изчаках малко и запалих, отначало добре, но започнаха пак да се вдигат и на 1500 спират, колата небеше загряла на 90 градуса, но все пак мисля че трябва да си се нормализират....евентуално някакви идеи ?
                      мерси
                      караше 164 2.5ТД - много ниската печка
                      сега друг и се радва

                      Comment


                      • #26
                        виждал съм ризница/155 ЦА/ 2.0 КОЯТО ОТСИЧАШЕ НАЛЯГАНЕТО на 5000 оборота и светва лампа.-ужас-оказа се некъв шибан филтър ...непомня къв но с два клапана по спомен-след смяната му колата е супер.друг случай за който се сещам на магистралата пада налягането на 1 бар при 4000 оборота и остава да свети през времто под 1800-2000 оборота хехе и се оказва блокирал клапана на помпата -байпаса на налягането в алумин. корпус и постоянни нередностти при показването на онова манометърче което създава толкова коментари-истината е забучваш механичния манометър и мериш-обикновено клапаните са настроени да отсичат при 6-6.4 за бенз на който му показва повече.......да се светка сам
                        75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                        kavasaki zzr-600 100 жребеца
                        147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                        Comment


                        • #27
                          мм

                          Колеги помагаите ,
                          и аз имам някъв проблем с датчика на маслото . От едно известно време спря да се вдига когато дам газ , седи си на 5 милиметра от най-долната граница и не помрадва нито нагоре нито надоло . Къде може да е проблема ? трябва да сменям маслото след около 2000 км ... дали меже да е от него нещо или филтър ?
                          Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
                          АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
                          АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
                          eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0

                          Comment


                          • #28
                            Re: мм

                            Първоначално публикувано от icedoc
                            Колеги помагаите ,
                            и аз имам някъв проблем с датчика на маслото . От едно известно време спря да се вдига когато дам газ , седи си на 5 милиметра от най-долната граница и не помрадва нито нагоре нито надоло . Къде може да е проблема ? трябва да сменям маслото след около 2000 км ... дали меже да е от него нещо или филтър ?
                            И това твойто намирисва на датчик-проблем.Я извади му буксата,един да даде на контакт и ти дай кабела на маса.Ако иде на крайно положение стрелката на налягането,смени си датчика първо.Мойта маслото е на 11000км и си показва колкото трябва
                            Аlfa 164 Super 2.5TD

                            Comment


                            • #29
                              а

                              добре ще опитам , само моля те кажи ми къде е този датчик ?
                              Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
                              АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
                              АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
                              eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0

                              Comment


                              • #30
                                Датчика се намира отляво на мотора под колекторите.Един кръгъл тумбест с едно кабелче.
                                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                                Opel Astra J
                                ex:
                                Alfa Romeo 164 2.5TD
                                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                                Comment

                                Working...
                                X