Марката понеделник мога да видя. цената беше около 60-80лв
Известие
Collapse
No announcement yet.
Налягане на маслото на 164-ка
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от BobyДа не е като тези боклуци в Т&Н дето ги продават?65лв струва и в най-добрия случай изкарва 8 месеца.За около 50лв може да си купиш Бош
Аlfa 164 Super 2.5TD
Comment
-
Я малко да посъбудя тая тема. Наблюдавам интересно явление напоследък. Смених скоро маслото с началото на новия зимен сезон. Отново Селения - 5W40 за зимата - по редичко. Та сега ето го проблема :
При температура навън от 3 до 14 градуса (по-високи от месец и половина не е имало) датчика показва ту 5,5, ту 6 атмосвери. Когато загрее - веднъж 2.5 някъде, веднъж 3, веднъж 1,5.
При външна температура 0 до -10 градуса - колебае се между 4 и 5, като при подаване на газ пада налягането. При загрял мотор - ха 1,5 ха 2, ха 1, ха 1.5.Лампи и тямподобни при палене на мотора гаснат и до сега премигване и присветкване не е имало. Маслото е с ниво по средата на масломерната пръчка между минимума и максимума.
1 въпрос: Как да си направя диагностика дали датчика отчита вярно, и вообще дали работи или има моменти на неработа? Нормално ли е такова поведение на колата, при положение, че когато я купувах ме овещаваха, че била на реални километри - 97 хиляди, а сега е на 106 хиляди. Вътрешно е почти нова.
2 въпрос: На бензиновия туинспарк 2.0 става ли датчика от Лада, който твърдите, че е верен?
3 въпрос Дайте номера на ладовия датчик, и трябва ли да се преправя нещо по него.ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp
Comment
-
164 td
за какви налаганиа от 8 атмосфери става вапрос не мога да разбера и как ги мерите?клапана на помпата избива на малко повече от 4.аз лично навартах 200 000 само с дено и сащо масло.EUROL 10W40.това е полусинтетика и е холандско.тук струва 24 евро 5 литра.има го вече и в булгариа.164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991
Comment
-
Първоначално публикувано от virusalfaЛадовия датчик си е един.Пренарязва му се резбата и се слага друг дихтунгАз не съм чул на лада да се е развалил този датчик
Аlfa 164 Super 2.5TD
Comment
-
супер темичка, тамън като за начинаещ
на мойта алфета стрелката стои забита на 8-ицата- винаги, няма топла, няма студена, стои и немърда ... евентуално някаква причина ?
само да кажа че двигателя е на 5 хил. км след основен ремонт, държи обороти перфектно, няма хлъцвания, мърдания, върви (според мен) доста добре...караше 164 2.5ТД - много ниската печка
сега друг и се радва
Comment
-
само някакво упътване каде да я намеря тази букса - до щеката за маслото ли, или там беше нещо друго
или ако има някакви материали, снимки на ДВГ-то и там да го погледна....
доста почетох тия дни във форум и в момента ми е пълна каша.....караше 164 2.5ТД - много ниската печка
сега друг и се радва
Comment
-
потърсих нещо подобно но неможах да открия точно същият проблем в темите, та за да непускам нова тема, тук ще попитам малко за оборотите на 2.5 ТД двигателчето ми:
тази сутрин при паленето никакви грижи - запали си нормално, оставих я малко да поработи, имах друго да свърша за няколко минутки, качих се и тръгнах, по едно време на едно кръгово се нареждам на опашката и гледам оборотите стотят на 1500, а съм на място, на празен ход...викам то е нормално, след малко ще паднат до 900, да ама не. Стигнах до работа, спирам и изчаквам....и чакам...а те на 1500 заковани, двигателя си бучи...загасих я, изчаках малко и запалих, отначало добре, но започнаха пак да се вдигат и на 1500 спират, колата небеше загряла на 90 градуса, но все пак мисля че трябва да си се нормализират....евентуално някакви идеи ?
мерсикараше 164 2.5ТД - много ниската печка
сега друг и се радва
Comment
-
виждал съм ризница/155 ЦА/ 2.0 КОЯТО ОТСИЧАШЕ НАЛЯГАНЕТО на 5000 оборота и светва лампа.-ужас-оказа се некъв шибан филтър ...непомня къв но с два клапана по спомен-след смяната му колата е супер.друг случай за който се сещам на магистралата пада налягането на 1 бар при 4000 оборота и остава да свети през времто под 1800-2000 оборота хехе и се оказва блокирал клапана на помпата -байпаса на налягането в алумин. корпуси постоянни нередностти при показването на онова манометърче което създава толкова коментари-истината е забучваш механичния манометър и мериш-обикновено клапаните са настроени да отсичат при 6-6.4 за бенз на който му показва повече.......да се светка сам
75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
kavasaki zzr-600 100 жребеца
147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54
Comment
-
мм
Колеги помагаите ,
и аз имам някъв проблем с датчика на маслото . От едно известно време спря да се вдига когато дам газ , седи си на 5 милиметра от най-долната граница и не помрадва нито нагоре нито надоло . Къде може да е проблема ? трябва да сменям маслото след около 2000 км ... дали меже да е от него нещо или филтър ?Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0
Comment
-
Re: мм
Първоначално публикувано от icedocКолеги помагаите ,
и аз имам някъв проблем с датчика на маслото . От едно известно време спря да се вдига когато дам газ , седи си на 5 милиметра от най-долната граница и не помрадва нито нагоре нито надоло . Къде може да е проблема ? трябва да сменям маслото след около 2000 км ... дали меже да е от него нещо или филтър ?Аlfa 164 Super 2.5TD
Comment
Comment